Jumaat, 8 November 2013

Kemaskini konsep Blog.

Mulai hari ini saya menukar tajuk dan konsep blog saya agar lebih sesuai dan meluas skop catatan saya.Bermakna saya akan tuliskan apa sahaja perihal kayu,besi dan batu yang saya tahu.Jika saya guna tajuk blog yang lama saya seakan tertumpu pada cerita-cerita tertentu sahaja,saya ingin pelbagaikan catatan saya,tidak hanya pada cerita golok dan keris sahaja,malah mungkin juga saya akan selitkan sedikit kisah-kisah paranormal yang saya alami,atau pengalaman-pengalaman saya sepanjang berkecimpung dalam hobi besi dan kayu ini.
Tambahan pula saya baru dapat panggilan dari pantai timur,dapat lamaran untuk menyertai satu ekspedisi memanjat gunung untuk mencari batu-batu cincin atau batu-batu permata,jadi...WOW!! Nampaknya saya ada cerita baru untuk disiarkan di dalam blog.Namun ekspedisi itu bukan dalam waktu terdekat ini,masing-masing menunggu waktu yang sesuai kerana berkemungkinan terpaksa bermalam atas gunung,sekarang musim hujan...macam tak sesuai dan berisiko.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan